http://www.emailcashpro.com

TerimA Kasih SaYa UcapkaN KepaDa Anda KeraNa Sudi MenGunJungi Blog Ini. SebeLum Pergi, Sila TinGGalkan SepataH Dua Kata di Chatbox SupaYa Saya DapaT Mengunjungi BloG Anda Pula (^.^)

Thursday, September 3, 2009

Nape ''SESUKA HATI''?



Kenape ye aku menamakan blog ini dengan name ''SESUKA HATI''.Nape ye?Aha...sebenarnye aku tak nak buat blog aku ni hanye blog yang khusus untuk satu benda/bidang je.Kalau boleh,aku nak pelbagaikan isi kandungan blog aku ni.Jadi ikut suka hati akulah nak letak/post ape2 je dalam blog ni.baru nampak kepelbagainnye.hehehe...

Walaubagaimanapun,aku ni minat kat politik..tapi minat secara diam2 jelah..kemungkinan aku akan buat banyak post mengenai politik Malaysia.Lagipun politik Malaysia ni dah jadi semakin menarik dah.

Ok,2 je yang aku nak kate.Apepun,selamat datang ke blog ni.

No comments:

Post a Comment