http://www.emailcashpro.com

TerimA Kasih SaYa UcapkaN KepaDa Anda KeraNa Sudi MenGunJungi Blog Ini. SebeLum Pergi, Sila TinGGalkan SepataH Dua Kata di Chatbox SupaYa Saya DapaT Mengunjungi BloG Anda Pula (^.^)

Saturday, September 5, 2009

Dari UIA ke Kampung


Hari ni aku balik rumah,sebab hari isnin cuti sempena nuzul al-quran. Selasa pulak aku memang tak de kelas,jadicuti lamelah. Penat betol bawak motor dari UIA ke kampung. Lebih sejam setengah aku bawak motor. Yelah,bawak pun cuma 80km/j, kalo bawak 100km/jlagi cepatlah boleh sampai.

Tapi bawak laju2 buat pe, biar lambat, asalkan selamat.
Jadi nasihat aku kepada mereka2 yang memandu kenderaan,tak kisahlah nak ke mana-mana, bawaklah dengan cermat,ingatlah orang yang anda sayangi. Diorang sentiasa memikirkan tentang kite,kite plak macam ne?Jawaplah sendiri ye,hehehe...

No comments:

Post a Comment