http://www.emailcashpro.com

TerimA Kasih SaYa UcapkaN KepaDa Anda KeraNa Sudi MenGunJungi Blog Ini. SebeLum Pergi, Sila TinGGalkan SepataH Dua Kata di Chatbox SupaYa Saya DapaT Mengunjungi BloG Anda Pula (^.^)

Wednesday, October 7, 2009

Lamanya Tak Buat Post Sendiri

-Dah berapa hari agak-agaknya saya tak buat post saya sendiri?hmm...

-Bukan tak nak buat,tapi tahu-tahu jelah...kehidupan sebagai seorang 'student' membuatkan saya susah untuk mencari masa yang sesuai untuk pergi ke CC.

-Apa CC tu?

-Cyber Cafe laa..

-Ditambah lagi dengan ke'blur'ran yang melanda otak ni...pikir punya pikir tentang apa yang nak dipaparkan kat blog tapi tak jumpa2.


-Macam otak ni memb
eku...je

-Last2,buat post ni aje,hehehe...

-Oh ye..untuk pengetahuan anda semua,Universiti Islam Antarabangsa akan mengadakan majlis konvokesyennya yang ke-25 pada minggu ini,bermula dari 10 hingga 12 Oktober.

-Jadinya,bagi mereka yang menetap di area2 berhampiran dengan Gombak,bolehlah datang ke UIA untuk sama2 memeriahkan majlis ini.

-Tak kisahlah walaupun anda tiada anak mahupun saudara mara yang akan menerima skrol ijazah pada hari tersebut.Anda datang sahaja ke Convest Hill UIA.

-Kat situ ada banyak gerai,daripada gerai makan,cenderamata dan macam2 lagi..pentas konsert pun ada jugak.

Ingat ye,dari 10 hingga 12 Oktober 2009.

-Jomlah kenali UIA dengan lebih dekat...

No comments:

Post a Comment