http://www.emailcashpro.com

TerimA Kasih SaYa UcapkaN KepaDa Anda KeraNa Sudi MenGunJungi Blog Ini. SebeLum Pergi, Sila TinGGalkan SepataH Dua Kata di Chatbox SupaYa Saya DapaT Mengunjungi BloG Anda Pula (^.^)

Monday, November 9, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah Hidupku


Nak tahu kenapa hari ni ni merupakan hari yang bersejarah bagi saya?

Jeng3...

Hari ni menandakan tamatnya perjuangan saya sebagai seorang pelajar di UIA..Pagi tadi dah habis menjawap paper terakhir untuk exam.Macam susah nak percaya.3 tahun setengah saya berada di bumi UIA ni.Banyak pengalaman pahit manis,suka dan duka saya telah tempuhi.

Lepas penat pikir pasal belajar,belajar dan belajar,sampai pulak masa untuk pikir pasal cari kerja.Siapa yang tak nak kerja kan?Kalau tak kerja,mana mungkin dapat uangnya...Harapnya bila dah graduate nanti,dapatlah kerja yang sesuai.Amin...

No comments:

Post a Comment